/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_6066.JPG В листопаді місяці були проведені психолого-педагогічні консиліуми «Адаптація учнів 5 класу до умов навчання в основній школі» та «Особливості адаптації учнів 10-х класів до навчання в умовах профільної школи».

Учасниками консиліуму стали адміністрація школи, практичний психолог, класоводи, класні керівники 10-х та 5-х класів, медична сестра, соціальний педагог, учителі-предметники.

Метою засідань було виробити єдині педагогічні позиції, спільну систему заходів щодо оптимізації освітнього процесу в 10-х класах, визначенні основних проблем, що виникають в роботі з учнями та вироблення шляхів щодо подолання труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі.

На консиліумі заслухали інформацію заступника директора з навчально-виховної роботи Макарчук Л.В., яка ознайомила з організацією профільного навчання у старшій школі, узагальненими результатами анкетування учнів.

Заступник директора з НВР в основній школі Опанасюк О.Л. ознайомила учасників консиліуму з результатами вивчення п’ятикласників в період адаптації до навчання в основній школі.

Під час відвідування уроків в 5-х класах адміністрацією школи була оцінена робота вчителів-предметників з погляду їхньої психолого-педагогічної майстерності. При цьому було встановлено, що практично всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі.

Практичний психолог Колесник А.А. у свою чергу повідомила учасників консиліуму про результати вивчення адаптації старшокласників до навчання у профільній школі та учнів 5-х класів до навчання в основній школі. В ході діагностичної роботи було визначено рівень соціально-ситуативної тривожності учнів, шкільної тривожності та рівень пізнавальної активності учнів, самооцінки, соціально-психологічної адаптації, мотиви навчальної діяльності. Класні керівники та учителі-предметники отримали поради за результатами діагностики.

На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять десятикласникам адаптуватися в новому колективі, до навчального навантаження, що зросло за певним профілем, до нових вимог учителів.

По закінченню консиліуму вителі-предметники спільно з адміністрацією, практичним психологом, класними керівниками створили алгоритм, який сприяв би усуненню труднощів в навчальній діяльності вчитель-учень. А також обговорили напрямки роботи з обдарованими дітьми.

/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_3893.JPG/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_6063.JPG

/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_6067.JPG/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_3841.JPG

/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_3844.JPG/Files/images/metodichna_robota/psih-ped_kons/IMG_3838.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1403